Uporaba nove zmesi v zadnji pnezmatiki, skupaj s posodobljeno zasnovo vzorca in togostjo zagotavlja neverjetno povečanje življenjske dobe obrabe za 47 % v primerjavi s predhodnikom T33.
3 SLOJNA ZMES (3LC) + CAPE & BASE
3LC zagotavlja prevoženo kilometražo skozi sredino tekalne plasti in oprijem na ramenih, medtem ko spodnja plast CAP & BASE poveča togost tekalne plasti za boljši oprijem, blaženje udarcev in zmogljivost v vseh vremenskih razmerah.
ULTIMATIVNO OKO
Vizualizacija obnašanja kontaktne površine pnevmatike z merilno in simulacijsko tehnologijo. Zagotavlja manj zdrsa za dober oprijem med vožnjo in izboljša življenjsko dobo.
MONO SPIRALNI (MS) PAS
TEČE HLADNEJE, VEČ STABILNOSTI
Lahke in trpežne vrvice, ovite po obodu pnevmatike, da zagotovijo gladek oprijem. To prispeva k visoki zmogljivosti z zmanjšanjem teže, izboljšanim oprijemom, rotacijsko stabilnostjo, visoko hitrostjo in učinkom blaženja.
NANOPRO-TECH™
MOČNEJŠI OPRIJEM, VEČ PREVOŽENIH KILOMETROV
Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnologija optimizira zmogljivost pnevmatike na molekularni ravni. To pomaga zmanjšati trenje, toploto in deformacijo tekalne plasti med vrtenjem pnevmatike, kar ima za posledico boljši oprijem tekalne plasti in daljšo življenjsko dobo.
RC POLYMER
BOLJ SAMOZAVESTEN STIK S CESTO
Tehnologija RC Polymer optimizira porazdelitev silicijevega dioksida v gumeni zmesi in izboljša prožnost tekalne plasti, kar omogoča večji stik s površino cestišča v vročih in hladnih pogojih. Zmanjšanje molekularnega trenja izboljša tudi kotalni upor in s tem zmanjša porabo goriva
SILICA RICH ZA ZADNJE PNEVMATIKE
MOČNEJŠI OPRIJEM V MOKEM IN HLADNEM
Silica Rich Compound zagotavlja visok oprijem pri nizkih temperaturah v zgodnji fazi vožnje in kaže odlično zmogljivost na mokrem.
SILICA RICH EX ZA SPREDNJE PNEVMATIKE
BOLJ SAMOZAVESTEN OPRIJEM SPREDNJE PNEVMATIKE
Učinkovitost v mokrih pogojih je izboljšana z velikim povečanjem količine silicijevega dioksida v primerjavi z običajnim SILICA RICH.
VISOKO NATEZNA SUPER PENETRATIRANA VRV (HTSPC)
BOLJŠA VSESTRANSKA VODLJIVOST
Material jeklene vrvice je izdelan iz posamezno gumirano izoliranih notranjih filamentov z visoko toplotno prevodnostjo, kar izboljša prenos toplote in zmanjša tveganje izgube zraka. Lastnosti spodbujajo stabilnost pri visoki hitrosti, oprijem, absorpcijo in vzdržljivost.
Uporaba nove zmesi v zadnji pnezmatiki, skupaj s posodobljeno zasnovo vzorca in togostjo zagotavlja neverjetno povečanje življenjske dobe obrabe za 47 % v primerjavi s predhodnikom T33.
Spremembe v konstrukciji omogočajo gladko vodljivost in odlične povratne informacije o pnevmatiki, kar povečuje zaupanje med vožnjo in ima za posledico eno samo specifikacijo, ki ustreza tako lažjim kot težjim motociklom.
Zahvaljujoč konstrukcijskim spremembam T33 potrebuje približno 10 % manjši kot krmiljenja za zavijanje v mokrih razmerah. Prav tako smo lahko zmanjšali tresenje balance med mokrimi ovinki. Ko vas ujame nenadno deževje, se lahko zanesete, da bo vaš T33 zagotovil odlične povratne informacije in zaupanje.