Battlax s23 NEW

Sport SPORT PNEVMATIKA ZA MOTOR
alt text
Drag to rotate this tyre

Battlax s23 NEW

Sport SPORT PNEVMATIKA ZA MOTOR
Drag to rotate this tyre
  • Neverjetna hitrost v ovinkih in oprijem na robu
  • 4 % hitrejši čas kroga na mokrem
  • 3 % krajša zavorna pot na mokrem
  • 8% povečanje prevoženih kilometrov
  • Nova referenčna hiperšportna pnevmatika
Read more Read less

Prenesite Battlax s23 Tabela z velikostmi pnevmatik

Prenesi tabelo z velikostmi pnevmatik S23

Tehnologije

3LC

3-LAYER COMPOUND

Bridgestonova napredna tehnologija 3-Layer Compound za vašo prednjo pnevmatiko. Dvojna zmes je trda na sredini navoja in omogoča stabilnost pri močnem zaviranju, linearnem vodenju ter veliko število prevoženih kilometrov. Na straneh je zmes mehka in lepljiva, kar zagotavlja najvišjo stopnjo oprijema pri vožnji skozi ovinke ... vse do polnega nagibnega kota.

5LC

5-LAYER COMPOUND

Edinstvena tehnologija 5-Layer Compound za zadnje pnevmatike, ki so jo razvili izključno Bridgestonovi inženirji za MotoGP, ima tri različne zmesi. Zmes je trda na sredini tekalne plasti za dodatno stabilnost, linearno vodenje in veliko število prevoženih kilometrov. Srednja zmes na ramenih zagotavlja največji oprijem pri polovičnem nagibu za zgodnje pospeševanje iz ovinkov. Z izjemno lepljivim robom lahko samozavestno izvajate globoke nagibe. Izjemna tehnologija za izjemno vožnjo!

MONO SPIRAL (MS) BELT

MANJ SEGREVANJA PRI DELOVANJU, VEČJA STABILNOST

Lahke in vzdržljive vrvice, ovite okrog obsega pnevmatike, zagotavljajo gladek občutek oprijema. To pa omogoča boljše zmogljivosti z zmanjšanjem teže, izboljšanim oprijemom, rotacijsko stabilnostjo, učinkovitostjo pri visokih hitrostih in učinkom blaženja.

HIGH TENSILE SUPER PENETRATED CORD (HTSPC)

IZBOLJŠANA VSESTRANSKA VODLJIVOST

Jeklena vrvica je izdelana iz posameznih filamentov z notranjo izolacijo in izjemno toplotno prevodnostjo, ki izboljša prenos toplote in zmanjša tveganje počene pnevmatike. Te lastnosti zagotavljajo stabilnost, oprijem, absorpcijo in vzdržljivost pri visokih hitrostih.

RC POLYMER

SAMOZAVESTNEJŠI STIK S CESTIŠČEM

Tehnologija polimera RC optimizira porazdelitev silicijevega dioksida v gumijasti zmesi in izboljša upogibanje tekalne plasti, kar omogoča večji stik s cestno površino tako v vročih in hladnih vremenskih razmerah. Zmanjšanje molekularnega trenja izboljša tudi kotalni upor, kar izboljšuje tudi ekonomičnost porabe goriva.

SILICA RICH EX FOR FRONT TYRE

SAMOZAVESTNEJŠI OPRIJEM SPREDNJE PNEVMATIKE

 

Učinkovitost na mokrem cestišču smo občutno izboljšali tako, da smo povečali količino silicijevega dioksida v primerjavi z običajno zmesjo SILICA RICH.

NANOPRO-TECH™

MOČNEJŠI OPRIJEM, VEČ PREVOŽENIH KILOMETROV

Tehnologija Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnologija optimizira učinkovitost pnevmatik na molekularni ravni. S tem je mogoče zmanjšati upor, vročino in deformacijo navoja med vrtenjem pnevmatike. Posledično je oprijem navoja boljši in podaljša se življenjska doba izdelka.

PULSE GROOVE

BOLJŠE ZMOGLJIVOSTI NA MOKREM

Zasnova utorov z vzorcem, ki združuje utore v obliki impulzov z majhnimi sredinskimi defelektorji. To izenači pretok vode in optimizira hitrost pretoka. Posledica povečanega odvajanja vode, boljšega oprijema in oprijema v mokrih razmerah ter manjšega razmerja zdrsa.

Raziščite več