Vzorec s 3D-konicami utorov, optimizirano razporeditvijo utorov in skoraj gladkimi rameni je zasnovan za stabilnost in vodljivost s stalnim močnim oprijemom.
VISOKONATEZNA IZJEMNO PREDORNA VRVICA (HTSCP)
IZBOLJŠANA VSESTRANSKA VODLJIVOST
Jeklena vrvica je izdelana iz posameznih filamentov z notranjo izolacijo in izjemno toplotno prevodnostjo, ki izboljša prenos toplote in zmanjša tveganje počene pnevmatike. Te lastnosti zagotavljajo stabilnost, oprijem, absorpcijo in vzdržljivost pri visokih hitrostih.
PAS Z ENO SPIRALO (MS)
MANJ SEGREVANJA PRI DELOVANJU, VEČJA STABILNOST
Lahke in vzdržljive vrvice, ovite okrog obsega pnevmatike, zagotavljajo gladek občutek oprijema. To pa omogoča boljše zmogljivosti z zmanjšanjem teže, izboljšanim oprijemom, rotacijsko stabilnostjo, učinkovitostjo pri visokih hitrostih in učinkom blaženja.
3-LAYER COMPOUND
Bridgestonova napredna tehnologija 3-Layer Compound za vašo sprednjo pnevmatiko. Dvojna zmes je trda na sredini navoja in omogoča stabilnost pri močnem zaviranju, linearnem vodenju ter veliko število prevoženih kilometrov. Na straneh je zmes mehka in lepljiva, kar zagotavlja najvišjo stopnjo oprijema pri vožnji skozi ovinke ... vse do polnega nagibnega kota.
5-LAYER COMPOUND
Edinstvena tehnologija 5-Layer Compound za zadnje pnevmatike, ki so jo razvili izključno Bridgestonovi inženirji za MotoGP, ima tri različne zmesi. Zmes je trda na sredini tekalne plasti za dodatno stabilnost, linearno vodenje in veliko število prevoženih kilometrov. Srednja zmes na ramenih zagotavlja največji oprijem pri polovičnem nagibu za zgodnje pospeševanje iz ovinkov. Z izjemno lepljivim robom lahko samozavestno izvajate globoke nagibe. Izjemna tehnologija za izjemno vožnjo!
SILICA RICH EX ZA SPREDNJO PNEVMATIKO
SAMOZAVESTNEJŠI OPRIJEM SPREDNJE PNEVMATIKE
Učinkovitost na mokrem cestišču smo občutno izboljšali tako, da smo povečali količino silicijevega dioksida v primerjavi z običajno zmesjo SILICA RICH.
POLIMER RC
SAMOZAVESTNEJŠI STIK S CESTIŠČEM
Tehnologija polimera RC optimizira porazdelitev silicijevega dioksida v gumijasti zmesi in izboljša upogibanje tekalne plasti, kar omogoča večji stik s cestno površino tako v vročih in hladnih vremenskih razmerah. Zmanjšanje molekularnega trenja izboljša tudi kotalni upor, kar izboljšuje tudi ekonomičnost porabe goriva
MOČNEJŠI OPRIJEM, VEČ PREVOŽENIH KILOMETROV
Tehnologija Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnologija optimizira učinkovitost pnevmatik na molekularni ravni. S tem je mogoče zmanjšati upor, vročino in deformacijo navoja med vrtenjem pnevmatike. Posledično je oprijem navoja boljši in podaljša se življenjska doba izdelka.
Vzorec s 3D-konicami utorov, optimizirano razporeditvijo utorov in skoraj gladkimi rameni je zasnovan za stabilnost in vodljivost s stalnim močnim oprijemom.
Zadnja pnevmatika: večji profil v obliki krone skupaj z optimizirano sestavo pasu in razporeditvijo utorov izboljša občutek zadaj in poveča stabilnost pri vožnji skozi ovinke.
Napredek pri razvoju zmesi na molekularni ravni izboljšuje oprijemljivost in oprijem za hitrejše zavoje ter večjo samozavest.
3-Layer Compound (sprednja pnevmatika) in 5-Layer Compound (zadnja pnevmatika) ter izjemno toga polnila noge zagotavljajo optimalno blaženje in stabilnost.
Sprednja pnevmatika: manjši profil v obliki krone zagotavlja daljšo naležno površino in boljšo porazdelitev tlaka za boljšo vodljivost in natančnost. Zadnja pnevmatika: večji profil v obliki krone skupaj z optimizirano sestavo pasu in razporeditvijo utorov izboljša občutek zadaj in poveča stabilnost pri vožnji skozi ovinke.
Battlax S21 je prva pnevmatika, za katero je bil uporabljen novi Bridgestonov zaprt objekt za preizkušanje »ULTIMATEYE«, kjer je mogoče analizirati delovanje pnevmatike na točki stika.