Prvovrstne zmesi in radialna zgradba zagotavljajo izjemne prevožene razdalje.
VISOKONATEZNA IZJEMNO PREDORNA VRVICA (HTSCP)
MANJ SEGREVANJA PRI DELOVANJU, VEČJA STABILNOST
Lahke in vzdržljive vrvice, ovite okrog obsega pnevmatike, zagotavljajo gladek občutek oprijema. To pa omogoča boljše zmogljivosti z zmanjšanjem teže, izboljšanim oprijemom, rotacijsko stabilnostjo, učinkovitostjo pri visokih hitrostih in učinkom blaženja.
PAS Z ENO SPIRALO (MS)
MANJ SEGREVANJA PRI DELOVANJU, VEČJA STABILNOST
Lahke in vzdržljive vrvice, ovite okrog obsega pnevmatike, zagotavljajo gladek občutek oprijema. To pa omogoča boljše zmogljivosti z zmanjšanjem teže, izboljšanim oprijemom, rotacijsko stabilnostjo, učinkovitostjo pri visokih hitrostih in učinkom blaženja.
SILICA RICH EX ZA SPREDNJO PNEVMATIKO
SAMOZAVESTNEJŠI OPRIJEM SPREDNJE PNEVMATIKE
Učinkovitost na mokrem cestišču smo občutno izboljšali tako, da smo povečali količino silicijevega dioksida v primerjavi z običajno zmesjo SILICA RICH.
POLIMER RC
SAMOZAVESTNEJŠI STIK S CESTIŠČEM
Tehnologija polimera RC optimizira porazdelitev silicijevega dioksida v gumijasti zmesi in izboljša upogibanje tekalne plasti, kar omogoča večji stik s cestno površino tako v vročih in hladnih vremenskih razmerah. Zmanjšanje molekularnega trenja izboljša tudi kotalni upor, kar izboljšuje tudi ekonomičnost porabe goriva
MOČNEJŠI OPRIJEM, VEČ PREVOŽENIH KILOMETROV
Tehnologija Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnologija optimizira učinkovitost pnevmatik na molekularni ravni. S tem je mogoče zmanjšati upor, vročino in deformacijo navoja med vrtenjem pnevmatike. Posledično je oprijem navoja boljši in podaljša se življenjska doba izdelka.
Prvovrstne zmesi in radialna zgradba zagotavljajo izjemne prevožene razdalje.
Oblike dezena, podobne tistim pri modelih za super šport, zagotavljajo neverjeten oprijem in stabilnost pri vožnji naravnost.
Velika naležna površina povečuje oprijem za odlično zaviranje in pospeševanje.
Optimiziran kot in razporeditev utorov zagotavljata izjemno stabilnost.