Zmes sprednje pnevmatike za visok oprijem za najboljši občutek v celotnem temperaturnem območju.
VISOKONATEZNA IZJEMNO PREDORNA VRVICA (HTSCP)
IZBOLJŠANA VSESTRANSKA VODLJIVOST
Jeklena vrvica je izdelana iz posameznih filamentov z notranjo izolacijo in izjemno toplotno prevodnostjo, ki izboljša prenos toplote in zmanjša tveganje počene pnevmatike. Te lastnosti zagotavljajo stabilnost, oprijem, absorpcijo in vzdržljivost pri visokih hitrostih.
PAS Z ENO SPIRALO (MS)
MANJ SEGREVANJA PRI DELOVANJU, VEČJA STABILNOST
Lahke in vzdržljive vrvice, ovite okrog obsega pnevmatike, zagotavljajo gladek občutek oprijema. To pa omogoča boljše zmogljivosti z zmanjšanjem teže, izboljšanim oprijemom, rotacijsko stabilnostjo, učinkovitostjo pri visokih hitrostih in učinkom blaženja.
SILICA RICH EX ZA SPREDNJO PNEVMATIKO
SAMOZAVESTNEJŠI OPRIJEM SPREDNJE PNEVMATIKE
Učinkovitost na mokrem cestišču smo občutno izboljšali tako, da smo povečali količino silicijevega dioksida v primerjavi z običajno zmesjo SILICA RICH.
POLIMER RC
SAMOZAVESTNEJŠI STIK S CESTIŠČEM
Tehnologija polimera RC optimizira porazdelitev silicijevega dioksida v gumijasti zmesi in izboljša upogibanje tekalne plasti, kar omogoča večji stik s cestno površino tako v vročih in hladnih vremenskih razmerah. Zmanjšanje molekularnega trenja izboljša tudi kotalni upor, kar izboljšuje tudi ekonomičnost porabe goriva
MOČNEJŠI OPRIJEM, VEČ PREVOŽENIH KILOMETROV
Tehnologija Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnologija optimizira učinkovitost pnevmatik na molekularni ravni. S tem je mogoče zmanjšati upor, vročino in deformacijo navoja med vrtenjem pnevmatike. Posledično je oprijem navoja boljši in podaljša se življenjska doba izdelka.
3-LAYER COMPOUND
Bridgestonova napredna tehnologija 3-Layer Compound za vašo sprednjo pnevmatiko. Dvojna zmes je trda na sredini navoja in omogoča stabilnost pri močnem zaviranju, linearnem vodenju ter veliko število prevoženih kilometrov. Na straneh je zmes mehka in lepljiva, kar zagotavlja najvišjo stopnjo oprijema pri vožnji skozi ovinke ... vse do polnega nagibnega kota.
Zmes sprednje pnevmatike za visok oprijem za najboljši občutek v celotnem temperaturnem območju.
3D-oblika konca utorov za največjo togost bloka.
Zgradba MSB za največjo natančnost.
Optimiziran kot utora za optimalno deformacijo.
Oblika dezena, podobna tisti pri modelih za super šport, zagotavlja vrhunsko športno zmogljivost.
Brez žrtvovanja življenjske dobe.