Nova zasnova dezena z asimetričnim vzorcem blokov za zadnjo pnevmatiko omogoča boljši oprijem in skupaj z nižjim razmerjem blokov večje delovno območje.
Nova zasnova dezena z asimetričnim vzorcem blokov za zadnjo pnevmatiko omogoča boljši oprijem in skupaj z nižjim razmerjem blokov večje delovno območje.
Razvita v tesnem sodelovanju s profesionalnimi vozniki na mednarodnem dirkališču.
Po preoblikovanju utorov Bunker Groove smo lahko povečali stik, izboljšali občutek prijema ter povečali oprijem in oprijemljivost. Novi utori Bunker Groove zmanjšujejo tudi togost tekalne plasti za optimalno stabilnost.
Dodana hladilna rebra ustvarjajo pretok zraka skozi štrleče dele bočnice. Pnevmatika X31 lahko zaradi njih izkoristi izboljšan učinek hlajenja površine pnevmatike, manjšega poslabšanja kakovosti pnevmatike in stalnega delovanja v celotni življenjski dobi pnevmatike.