Optimizacija utorov: večja povprečna prostornina utorov skupaj z enakomernejšim razmerjem utorov na naležni površini omogoča optimizacijo utorov in odvajanje vode. To izboljša oprijemljivost, zaviranje in oprijem na MOKRI podlagi.
POLIMER RC
SAMOZAVESTNEJŠI STIK S CESTIŠČEM
Tehnologija polimera RC optimizira porazdelitev silicijevega dioksida v gumijasti zmesi in izboljša upogibanje tekalne plasti, kar omogoča večji stik s cestno površino tako v vročih in hladnih vremenskih razmerah. Zmanjšanje molekularnega trenja izboljša tudi kotalni upor, kar izboljšuje tudi ekonomičnost porabe goriva
MOČNEJŠI OPRIJEM, VEČ PREVOŽENIH KILOMETROV
Tehnologija Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnologija optimizira učinkovitost pnevmatik na molekularni ravni. S tem je mogoče zmanjšati upor, vročino in deformacijo navoja med vrtenjem pnevmatike. Posledično je oprijem navoja boljši in podaljša se življenjska doba izdelka.
VISOKONATEZNA IZJEMNO PREDORNA VRVICA (HTSCP)
IZBOLJŠANA VSESTRANSKA VODLJIVOST
Jeklena vrvica je izdelana iz posameznih filamentov z notranjo izolacijo in izjemno toplotno prevodnostjo, ki izboljša prenos toplote in zmanjša tveganje počene pnevmatike. Te lastnosti zagotavljajo stabilnost, oprijem, absorpcijo in vzdržljivost pri visokih hitrostih.
PAS Z ENO SPIRALO (MS)
MANJ SEGREVANJA PRI DELOVANJU, VEČJA STABILNOST
Lahke in vzdržljive vrvice, ovite okrog obsega pnevmatike, zagotavljajo gladek občutek oprijema. To pa omogoča boljše zmogljivosti z zmanjšanjem teže, izboljšanim oprijemom, rotacijsko stabilnostjo, učinkovitostjo pri visokih hitrostih in učinkom blaženja.
SILICA RICH ZA ZADNJO PNEVMATIKO
MOČNEJŠI OPRIJEM V MOKRIH IN HLADNIH VREMENSKIH RAZMERAH
Zmes Silica Rich zagotavlja močan oprijem pri nizkih temperaturah v začetni fazi vožnje in vrhunsko delovanje na mokrih površinah.
Optimizacija utorov: večja povprečna prostornina utorov skupaj z enakomernejšim razmerjem utorov na naležni površini omogoča optimizacijo utorov in odvajanje vode. To izboljša oprijemljivost, zaviranje in oprijem na MOKRI podlagi.
Kockasti vzorec daje pnevmatiki AT41 terenskega videz, čeprav je namenjena cestni uporabi. Nova oblika bloka preprečuje tudi delno obrabo ramenskih predelov pnevmatike.
Uporabljena zmes za potovalno pnevmatiko (s tehnologijo 3LC za zadnjo pnevmatiko) zagotavlja odlično delovanje na suhi in mokri podlagi ter veliko število prevoženih kilometrov.
Visokotehnološki monospiralni pas zagotavlja togost in visoko raven blaženja za gladko ter udobno vožnjo. To v kombinaciji z novim vzorcem zagotavlja veliko stabilnost.