Visokotehnološki monospiralni pas zagotavlja togost in visoko raven blaženja za gladko ter udobno vožnjo.
VISOKONATEZNA IZJEMNO PREDORNA VRVICA (HTSCP)
VISOKONATEZNA IZJEMNO PREDORNA VRVICA (HTSCP)
PAS Z ENO SPIRALO (MS)
MANJ SEGREVANJA PRI DELOVANJU, VEČJA STABILNOST
Lahke in vzdržljive vrvice, ovite okrog obsega pnevmatike, zagotavljajo gladek občutek oprijema. To pa omogoča boljše zmogljivosti z zmanjšanjem teže, izboljšanim oprijemom, rotacijsko stabilnostjo, učinkovitostjo pri visokih hitrostih in učinkom blaženja.
SILICA RICH EX ZA SPREDNJO PNEVMATIKO
SAMOZAVESTNEJŠI OPRIJEM SPREDNJE PNEVMATIKE
Učinkovitost na mokrem cestišču smo občutno izboljšali tako, da smo povečali količino silicijevega dioksida v primerjavi z običajno zmesjo SILICA RICH.
POLIMER RC
SAMOZAVESTNEJŠI STIK S CESTIŠČEM
Tehnologija polimera RC optimizira porazdelitev silicijevega dioksida v gumijasti zmesi in izboljša upogibanje tekalne plasti, kar omogoča večji stik s cestno površino tako v vročih in hladnih vremenskih razmerah. Zmanjšanje molekularnega trenja izboljša tudi kotalni upor, kar izboljšuje tudi ekonomičnost porabe goriva
MOČNEJŠI OPRIJEM, VEČ PREVOŽENIH KILOMETROV
Tehnologija Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnologija optimizira učinkovitost pnevmatik na molekularni ravni. S tem je mogoče zmanjšati upor, vročino in deformacijo navoja med vrtenjem pnevmatike. Posledično je oprijem navoja boljši in podaljša se življenjska doba izdelka.
3 LAYER COMPOUND (3LC) + POKRIVNA IN OSNOVNA ZMES
3LC zagotavlja veliko prevoženo razdaljo na sredini tekalne plasti in oprijem na ramenih, medtem ko temeljna pokrivna in osnovna zmes poveča togost tekalne plasti za boljši oprijem, absorpcijo udarcev in delovanje v vseh vremenskih razmerah.
Visokotehnološki monospiralni pas zagotavlja togost in visoko raven blaženja za gladko ter udobno vožnjo.
5 % večja naležna površina v kombinaciji z zmesjo z visokim oprijemom pomeni prelomnico pri vožnji v zahtevnih razmerah.
Povečano razmerje med kanali in gumo na ramenskem predelu poskrbi za pravo ravnovesje med togostjo in deformacijo za največji možen povratni odziv in samozavest.
Optimiziran položaj utorov omogoča velike velikosti blokov za visoko togost tekalne plasti in večjo oprijemljivost tudi na mokrih površinah.
Preizkušena in izjemna življenjska doba predhodnika pnevmatike A41 ostaja nespremenjena.